21 Ekim 2011 Cuma

7 ayda 38 kilo vermis

Eşinin desteği ile zayıflamaya karar veren Gülşah çakıcı, spor ve diyetle 7 ayda 38 kilo vererek zayıflamak isteyen herkese örnek oldu.

Zayıflama yöntemi olarak sporu seçen ve kendisini zayıflamaya iten nedenin sağlık sorunları olması sebebi ile kilo verme işini sistemli olarak yaptığını belirten çakıcı artık mutlu. Dört yıl önce hamilelik sonrasında 98 kilo olan ve artık yürümekte zorlanan Çakıcı eşinin yönlendirmesi ile spora başladı. Haftada 3 gün 1,5 saat spor yapan ve bunu diyetle destekleyen Zonguldaklı ev hanımı, zayıflama azmi ile herkesi şaşırttı. Zayıflamasında sporun çok etkili olduğunu , asla zayıflama sürecinde sıkı bir diyet uygulamadığını ,sadece kilo aldıracak yiyeceklere dikkat ettiğini ifade etti. Zayıflamak isteyen herkesin isterse sporla, yapacakları uygun bir diyet ve su ile kilo vermeyi başarabileceklerini söyledi. Çakıcı” 4 ay sonra 30 kilo vermiştim bile. Daha sonra 3 aylık süreçte ise daha yavaş kilo verdim. 7 ay sonra 60 kiloya düştüm. Şu anda çok iyiyim. Artık kot pantolon giymeye başladım. Kiloluyken bedenime göre bulup giyemiyordum. En büyük hayalimdi kot pantolon giyebilmek” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder