21 Ocak 2013 Pazartesi

Lahana kürü

Evet her gecen gün neler yaptigimi paylasmaya calisiyorum tam bir hafta oldu basladigim ama okadar cok cay okadar cok su iciyorumki sanki zayiflamadimda daha cok kilo almisgibi hissediyorum kendimi:) hicde acikmiyorum cünkü acikmaya firsat vermiyor kendime hazirladiklarimdan doyanakadar yiyorum. Tabiki yediklerime dikkat ediyorum mesela ekmek patates makarna tatlilardan vs.. uzak duruyorum ama misal ispanak yemegine birazcik kiyma azicikda bulgur koyup bir yemek hazirliyorum iki tabak yiyorum doymuyormuyum doyuyorum hemide alasiyla:)
aralardada bu kürü basladim umarim faydasi olur sizlede paylasmak istedim aynen yaziyi buraya kopyaladim tabiki kaynak belli ben kafadan uydurmadim :D
kolay gelsin yapanlara.

brahim Saraçoğlu lahana kürü tarifi

Kaynamakta olan 1/2 litre suyun içine 6-7 tane beyaz lahana yaprağını bütün olarak atın ve tencerenin ağzını kapatarak 10 dakika kadar kısık ateşte haşlayın. Bu kürden sabahları ve akşamları, hem aç karnına hem de tok karnına birer su bardağı için. Bu işlemi 5 gün boyunca uygulayın. Beş günü tamamladıktan sonra küre 3 günlük bir ara verin. Üç günlük kür arasından sonra aynı tarifle hazırlayacağınız kürü tekrar 5 gün daha uygulayın. Yani üç günlük arayı saymazsak, toplamda lahana kürünü 10 gün uygulamış olacaksınız.

Lahana suyu diyeti ile zayıflamak için

Lahana kürünü hergün taze olarak hazırlayın ve yılda bu kürü 3-4 kere uygulayın. Daha ilk günlerden vücudunuzun yağlı yağlı terlediğini farkedeceksiniz. Ayrıca dışkınızda da yağların atıldığını görebilirsiniz.

Deri gözeneklerinin hep açık kalmasını sağlayarak toksinlerin atılmasını kolaylaştırmak maksadıyla, lahana kürünü uygularken sık sık banyo yapmanız tavsiye edilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder